Päätin ottaa itseäni niskasta kiinni =) Oon aina vähän väliä tuskaillut rytmini kanssa kun tosi monesti tulee herättyä ilman mitään syytä jo ennen kuutta aamulla... Ärsyttää jos on asennoitunut niin että aikoisi nukkua pitkään... =)

No, nyt olen sitten päättänyt olla reipas ja ryhtyä heräämään aamulla AIKAISIN. HErätyskello on pirissyt jo useampana aamuna klo 5.00 ja enää ei ärsytä. Meillä on takka, jota lämmittelen kaikessa rauhassa, juon teetä ja avaan tietokoneen. Rästitöitäkin riittää, paperisia sellaisia, joten alan sitten naputtelemaan niitä ennenkuin lapset herää...

Huomaan, että olen löytänyt itselleni oman aamun. En ole ikinä ollut aamuherääjä ja nyt voin sanoa, tämä on KIVAA! Tähän asti oon laittanut kellon niin tipalle aina viime minuuteille soimaan että ei ole ollut aikaa tällaiseen luksus aamuun kuin nyt. Luksukselta tämä tuntuu! Oikeasti...

Aineenvaihduntakin hyrskähti käyntiin kun aamu alkaa nyt usealla kupilla terveelistä teetä (ei kofeiinia, jotain Yogi-sekoitusta vaan) Mausteet lämmittää ja löysin kaapista itselleni sopivan aamuasunkin... Pontso, pitkävartiset villasukat ja kulahtaneet college verkkarit =) IHANAA!

Ehdotan ehdottomasti muillekin tämän kokeilemista, voitte tehdä löytöjä elämääni...

Niin ja... löysin uuden IIIHANAN levyn, sen nimi o Secred Garden... Se on autossa joten en voi hakea sitä juuri nyt ja katsoa esittäjää mut sopii aamumusiikiksi sitten kun olen hereillään ilman poikia =)

Hyvää huomenta..