Ohhoh... Tulin blogiini ja se oli yhtä punaista! Toivottavasti ei ole ollut pitkään...

Meillä on ollut kiirettä. Ihan päällimmäisenä on ollut uuden hakemuksen tekeminen Lapen projektiin. Sen kanssa on uurastettu yömyöhään kuluneiden viikkojen kanssa, mutta kyllä kannatti -hakemus on nyt postissa.

Myös Yrityksen puolella on ollut muutosta meneillään. Noin kuukausi sitten totesin, ettei minulla yksinkertaisesti riitä päivässä tunnit olla Keminmaassa toimipisteellä ja koska en ole läsnä, ei asiakkaatkaan tietysti käy siellä. TOisaalta törmäsin turhan usein siihen ettei Keminmaan vanha kunnantalo ollutkaan niin nerokas ratkaisu mitä ajattelin; sitä ei tunne kuin KEMINMAALAISET! =)

Olen tilannut paljon keikki reilun kaupan tuotteita itselleni myyntiin ja kantoliinoja ja kestovaippoja yms. Olen solminut jälleenmyyntisopimuksia monen tahon kanssa ja sitten päätänkin muuttaa... =D NIIN tuttua,  niin minua! No, tavarat siirtyy sinne minne niitä siirretään ja saa niitä esiteltyä missä vaan...

Olen sitten irtisanonut toimipisteeni ja annan elämän kuljettaa ja onhan se taas kuljettanut. Ensinnä olen ollut katselemassa useampaakin toimipaikkaa Kemissä, mutta mikään ei ole mennyt oikein putkeen joten pari päivää sitten aloitin muuton tänne Simoniemeen. Siinä tietysti huomasin miten hyvä idea se on.

Voin nyt tehdä hoitoja (hierontaa, shiatsua ja luontoäidin voimaretkiä) ja esitellä tuotteita ajanvaraukesella kotona muiden töiden lomassa, 9-18.00 arkisin ja lauantaina. Minulla on pieni hoitotilakin ja matkahierontapöytäkin! Meinasin jo myydä pöydän pois mutta onneksi en myynyt...

Lisäksi olen sopinut nyt Euromarketiin ja Prismaan muutaman päivän ennen Joulua, jolloin voin mennä esittelemään tuotteitani sinne. Että nyt pitäisi olla ainakin näkyvyyttä ihan hyvin. Löysin myös sattuman kaupalla Lounaskahvila Ralexista tilaa ja ensiviikolla meinaan sopia tulevia päiviä jolloin pidän siellä MEri-Lapin mammoille ja mummuille kaikenlaisia iltoja. Vain taivas on rajan =) hih...

Jotta infoa olisi mahdollisimman paljon, aion myös pyrkiä synnärille Kemiin esittelemään kantoliinoa ja imetystä. Samalla voin jakaa tietoa uudesta vertaistukiryhmästä, MeriLapinMasuista ja tietysti oman yritykseni toiminnasta.

Jotenkin on tosi kokonainen olo nyt. On paljon helpompaa hallinnoida kotoa päin projektia kun voi ihan illallakin tehdä juttuja silloin kun pitää ja toisaalta aamulla saa lampsia yöpaita päällä yläkertaan ja avata koneen "työmaalla"... Syömiset menee helpommin kun pääsee omalle jääkaapille ja työaikaa säästyy 1 tunti joka päivä kun ei tarvi ajella autolla välttämättä!

Että elämä kyllä vei nyt hyvään suuntaan. Olen oikein tyytyväinen. Joskus sitä koittaa tehdä asioita liian monimutkaisesti ja sitten kun antaa periksi, huomaa miten jutut onkin paljon paremmin niin. Kokoajan etsin mukavaa toimitilaa myös Kemistä, että ei sitä unelmaa ole haudattu. Olen myös aloittanut etsimään vapaaehtoisia Virna Ry:hyn ja siksikin se toimitila olisi ihan hyvä juttu.

Nyt vaan en pidä mitään kiirettä...